Saturday, July 23, 2011

8 Bulan..

Assalamualaikum warahmatullah..
Sudah lapan bulan berlalu, tersangat lama tempoh berdiam diri, betapa daripada menaikkan entry untuk blog ini, akhirnya alhamdulillah hari ini dengan izin ALLAH, saya berkesempatan menaikkan entry yang pertama dalam tahun 2011..


Adeys very sad.. =_=!..

Nampakanya Novel : Cinta Yang Tertunda terpaksa di tunda dalam erti kata yang sebenarnya untuk memberi peluang saya menyiapkan sambungan novel : Kurela Cinta Ini Bertamu yang baru sahaja diterbitkan pada bulan JUNE 2011 yang bertajuk Sayang Aku Cinta Kamu. MAAFkan saya, selepas menyiapkan 2 manuskrip dan menghantar pada penerbit, saya berjanji akan memasukkan kembali ENTRY bagi sambungan Novel : CINTA YANG TERTUNDA ini.

Untuk sementara waktu, bagi memastikan blog ini terus hidup, saya akan memasukkan ENTRY berbentuk CERPEN dalam blog ini.

No comments:

Cerita-cerita yang dinukilkan adalah antara kisah-kisah yang terjadi di sekeliling ini. Sekadar berkongsi suka-duka kepada semua. Yang baik sama-sama kita jadikan tauladan, dan yang buruk itu kita ambil dan jadikan sebagai sempadan.

Segala cerita dalam ni adalah karya asal, sebarang copy adalah tidak dibenarkan. Mana-mana kisah yang mungkin ada menyinggungkan perasaan semua tu di luar sedar saya, salam kemaafan saya hulurkan terlebih dahulu.


Salam dari saya,